2017. július 24., hétfő

Tami Hoag: Porrá leszel

A Minneapolisi Rendőrkapitányság belügyi nyomozóját holtan találják. Andy Fallon felakasztotta magát, a tükörre pedig egyetlen szót írtak: sajnálom.
De mit jelenthet mindez? Egy sima öngyilkosság? Vagy egy perverz játék ért ilyen tragikus véget? Bűntény?
A nyomozást a veterán nyomozó Sam Kovac vezeti. Az áldozat apja pedig nem más, mint az Acélzsaru, Mike Fallon, aki Kovac nyomozó mentora volt a pályája kezdetén.
Egy igazi, élő legenda.
Szeretem Tami Hoag könyveit, mégis ezzel a könyvvel megküzdöttem az elején. Többször újrakezdtem, letettem, megint újrakezdtem, mert nem is emlékeztem már rá, hogy miről szólt. Aztán elolvastam, és összességében tetszett. Érdekelt a végkifejlet, hogy mi is történt valójában. Az már az elején sejthető volt, hogy nem egy sima akasztásos történet lesz. Ahogy halad a történet, egyre inkább kibontakoznak a titkok, és a végén minden egyértelművé válik.
10/7

Nincsenek megjegyzések: