2016. február 20., szombat

Charlotte Brun: Marrakes titkai

A 80-as évek vége táján, a férjvadász anya árnyékában felnövő dán lány, Ria, amint teheti, megpróbál elszabadulni otthonról. Egy nála jóval idősebb férfi mellett ismeri meg a szerelmet, és úgy gondolja, megtalálta a boldogságot. Csalódások és kudarcok sorozata következik. Egy idegen világban megismeri a mennyországot és a poklot egyszerre…
Még sosem csináltam ilyet, hogy nem a saját szavaimmal írom le a történetet, de megmondom őszintén elég régen olvastam és semmilyen mély nyomot nem hagyott bennem.
A könyvet kölcsön kaptam és az illető jókat mesélt róla. Hát én elolvastam és csak ámultam utána, hogy mi volt ezen jó.
Annyira összecsapott és meseszerű történetet kapunk, hogy szerintem ennél még én is jobbat írnék. Pedig tényleg pozitívan álltam hozzá, hiszen az arab világról mindig szívesen olvasok. Már csak azért is mert annyival másabb mint mint a mi megszokott életünk. De ez a könyv kritikán aluli volt. Azért becsületesen végigolvastam, de nem ajánlom senkinek. Ha ellátogattok pl. a moly.hu oldalra, ott is elég negatív véleményeket kapott, tehát nem vagyok egyedül a csalódottságommal. Kár volt az időt vesztegetni rá.
10/1

Nincsenek megjegyzések: