2012. október 27., szombat

Claire Kenneth: Május Manhattanben

Ez a regény folytatása a Neonfény a Nílus felett című történetnek. Azt a könyvet talán két éve olvastam, és nem folytattam tovább, holott nálam voltak a többi részek is. Lassan már szégyelltem magam, mert kölcsön kapott könyvek voltak, és idén nyáron elhatároztam, hogy elolvasom a többi kötetet is.
Arra emlékszem, hogy a Neonfény a Nílus felett nem kápráztatott el. De azért ismét belevágtam egy Kenneth könyvbe.
Az első részben megismert Cynthia, a görög mágnás, gyártulajdonos lánya most már Athén helyett Manhattanben él férjével és csodaszép kisfiával. Mindeközben Iréné a pénzéhes nő, apja felesége továbbra is fényűzően él az Athéni villában, és fűvel-fával csalja öregedő férjét. Csakhogy az öreg Doanidész megtudja, és tragédia történik, amely örökre megváltoztatja Cynthia életét. Ráadásul egy véletlen folytán rájön, hogy férje első felesége az ő tulajdon édesanyja, akit gyermekkorától fogva halottnak hitt. Szóval bonyolódik a történet :-)
Közben megismerjük a fiatal mérnököt, Kertay Tibort, aki Magyarországról érkezett szerencsét próbálni a boldog Amerikába. Az olvasó megismerheti az '56-os magyar forradalom részleteit is, miközben Tibor megismerkedik a szintén magyar menekülttel, Edittel. A fiatalok már az esküvőt tervezgetik, amikor újabb tragédia történik.
Tibor és Cynthya útjai keresztezik egymást, és észrevétlenül egymásba szeretnek. Csakhogy Cynthiának ott a férje, aki nem mellesleg Tibor főnöke a vállalatnál.
Hogy a sorsuk hogyan alakul, az a harmadik részből fog kiderülni, melynek címe: Holdfény Hawaiiban
Mindent összevetve kellemesen csalódtam. Ez a rész sokkal jobban tetszett, mint az első. Több izgalmas esemény történt, voltak váratlan fordulatok. Viszont tele volt a történet olyan mértékű véletlenek sorozatával, amelyek a való életben soha nem fordulnának elő. Néha kicsit idegesítettek a bárgyú párbeszédek is, de ezek ellenére mégis élvezhető olvasmány volt. Így már kíváncsian álltam neki a többi rész olvasásának is.
10/8

Nincsenek megjegyzések: