2012. április 12., csütörtök

Tami Hoag: Tűz és víz

Tipikus romantikus történet, ahol adva van egy gyönyörű, de magányos nő, valamint egy sármos, izmos macsó, aki mégis szingli.
Főhősnőnk, Katie Quaid egy sikeres üzletasszony: barátnőjével egy jól menő lakberendezési üzletet működtetnek, mellette tanácsadással is foglalkoznak.
Amikor megérkezik a városba a jóképű, titokzatos idegen Nick Leone személyében, a barátnők teljesen elolvadnak a gyönyörűségtől. A férfi itt akar éttermet nyitni, és épp kapóra jön neki Katie szakmai tudása.
Katie csak egy baráti üdvözletre ugrik át az új szomszédhoz, de az első perctől érzik, hogy valami vibrál közöttük.
Innentől aztán kezdődik a szokásos történet. Egy kis ideig megy a huzavona, mindketten próbálnak ellenállni egymásnak, főleg Katie. Aztán egyszer csak egymás karjaiba omlanak, és élhetnének boldogan, amíg csak meg nem halnak.
De ahogy a többi szerelmes regénynél, itt is a nagy, végső boldogság előtt azért még történik egy kis szerelmi dráma. Katie ugyanis évekkel ezelőtt olyan súlyos lovasbalesetet szenvedett, hogy azóta is biceg. De nem csak a lába sérült meg a balesetben. Az orvosok közölték vele, hogy soha nem lehet gyereke. Mivel a nő látja, hogy Nick mennyire szereti a gyerekeket, úgy dönt, hogy kilép a kapcsolatból, mert szerinte a férfi megérdemli, hogy apa legyen. De ő ezt soha nem tudná megadni neki.
A vége persze mégis happy end lesz, és boldogan élnek, amíg meg nem halnak.
Eddig Tami Hoagtól csak krimit olvastam, és meglepődtem, amikor a könyvtárban rábukkantam erre a viszonylag új könyvére. Véleményem szerint jobb, ha marad az izgalmas sztoriknál, azokban sokkal több fantáziát látok, mint ebben a gyengécske szerelmes történetben. Teljesen szokványos a menete, semmi meglepetést nem tartogat. Nem sajnáltam, amikor a végére értem, semmi pluszt nem adott nekem ez a könyv. Igaz mostanában amúgy sem vagyok oda a romantikus regényekért. Az a korszak elmúlt, most a krimi, thriller és történelmi regények azok, amik igazi kikapcsolódást és szórakozást nyújtanak.
Egy szó, mint száz, abszolút egyszer olvasható kategória, pénzt nem áldoznék rá.
10/5

Nincsenek megjegyzések: