2011. szeptember 6., kedd

Kiss Ádám: Szütyiő

Kíváncsian kezdtem bele a könyv olvasásába, ugyanis sok vegyes véleményt olvastam róla.
Meg kell, hogy mondjam, nem bánom, hogy nem adtam ki érte pénzt, a férjem kapta karácsonyra.
Volt benne egypár jó poén, ami megmosolyogtatott, de hangosan nevetni nem tudtam egyiken sem. Kiss Ádám humorát és poénjait élőben kell hallani és látni, mert a könyv nem ad vissza szinte semmit. Volt szerencsém megnézni egy előadását, és fergeteges volt. Könnyesre nevettem magam. Ehhez képest ez a könyv elég gyengére sikeredett.
Ami még nem tetszett benne, az a sok felesleges üres oldal, hatalmas betűkkel szedve. Egy félórás oda-vissza vonatúton ki is olvastam és nem hagyott bennem maradandó nyomokat.
Ha esetleg könyvtárban találkoztok vele, vagy ismerőstől kölcsön tudjátok kérni, akkor olvassátok el, mert egyszer még oké, de én egy fillért sem adnék érte, a 3500 Ft-os árat pedig egyenesen nevetségesnek tartom.
10/5

Nincsenek megjegyzések: