2011. május 6., péntek

Thomas White: Halálos sóhajok, érzéki sikolyok

Első ránézésre nem gondoltam volna, hogy magyar a könyv írója. Fehér Tamás már az előszóban felhívja az olvasó figyelmét arra, hogy nagy King rajongó. Egyébként tényleg hasonlít a stílusa Stephen Kingre.
Egy csapat fiatal a Sziklás-hegységbe indul nyaralni. Egyikük rokona ugyanis itt él az erdőben egy gyönyörű helyen. Az öreg úr elutazik, házát pedig a fiatalok rendelkezésére bocsátja.
Nem is telik el sok idő és furcsa dolgok történnek. A nyaralókkal tart egyikük fiútestvére is a kis Bonny Joe, aki érdekes felfedezést tesz: a szobájában lévő festményen egy nő ül a tóparton. Az arca nem látszik, a vizet nézi. A kisfiú azonban hullámverést hall, és a képre pillantva igencsak meglepődik: a nő megfordul és őt nézi...
De nem ez az egyetlen furcsaság. Az egyik fiú arra ébred a saját ágyában, hogy medvecsapda van a bokáján.
Az őrület elkezdődött, a nyomában félelem és halál jár... De hogyan lehet megállítani a furcsa események láncolatát? A fiatalok úgy érzik, hogy csapdába kerültek a vadon mélyén, ahol soha senki nem fog rájuk találni.
Tetszett a történet, izgalmas volt és tényleg "Kinges" beütésű, pedig nem sokat olvastam még tőle. Tele volt feszültséggel, soha nem tudtam, hogy mire számítsak. Kíváncsi voltam a végkifejletre, el sem tudtam képzelni, hogy mi okozza a látomásokat, furcsa hangokat és több szereplő halálát.
Aki szereti Stephen King stílusát, olvassa el ezt a könyvet, már csak azért is, mert magyar az írója. :)
10/8

1 megjegyzés:

Könyvmoly írta...

Húú, de jól hangzik, ment a várólistámra!