2011. február 18., péntek

Díjat kaptam!!!! :)

Ezt a díjat Ádámtól és Adritól kaptam, mert ahogy Ádám indokolta, a krimi szeretete összeköt minket. Továbbra is igyekszem, hogy minél több izgalmas könyvről tudjak beszámolni nektek! Ádám, Adri nektek pedig külön köszönet! :D


A díjjal kapcsolatos szabályok: 1, Egy bejegyzés amiben a díj logója megjelenik és a szabályok feltüntetésre kerülnek 2, Belinkelni azt a személyt akitől a díjat kaptad és tudatni vele, hogy elfogadod. 3, Továbbadni 3-5 tehetséges , lehetőleg kezdő blogtársadnak és ezt tudatni is velük.

Akiket én díjazok:

1. Csenga: Nagyon sokszínű könyvet olvas, többször az ő ajánlására választottam magamnak én is olvasnivalót.

2. Adri: Hasonlít az ízlésünk a könyvek terén, ezért szívesen olvasom a véleményeit.

3. Akik szeretik a könyveket blog: ide írnak véleményeket a Nők Lapja Cafés fórumról a könyvimádó barátaim :)
Igazán sokféle stílus megtalálható a bejegyzések között!

2 megjegyzés:

csenga írta...

Köszönöm szépen,megleptél:-)))

F. írta...

Gratulálok a díjadhoz!
Mindig olvaslak, és mivel már régen voltam itt, nagyon tetszett az a betűtípus amit használsz. Tudom, a könyveket kéne méltatnom, de Stephenie könyveiről nincs mit írnom, hiszen a blogomban eleget méltatom őket. :-)))
Üdv.
F.
www.olvasnijo.blogger.hu