2010. szeptember 22., szerda

Claire Kenneth: Neonfény a Nílus felett

Ezt a könyvet egy ismerősömtől kaptam kölcsön és leginkább a címe miatt olvastam el. Én ugyanis nagy Egyiptom imádó vagyok.
Cynthia Doanidész gondtalan életet élhet gazdag gyáros apja mellett, egészen addig, míg egy fiatal és szép nő közéjük férkőzik. A lány csakis azért megy hozzá az öreg gyártulajdonoshoz, mert vonzza a gazdagság. Cynthia próbálja felnyitni apja szemét, de ez megmérgezi kapcsolatukat. Éppen ezért a lány az első adandó alkalommal férjhez megy, és Egyiptomba utazik a jóképű Charles O'Harával. A nő úgy tudja, hogy férje angol újságíró, de a háttérben titkok lapulnak: a férfi a kormánynak dolgozik. Egy balul elsült akcióban Charles életét veszti és a gyászoló özvegy kénytelen visszatérni apjához és a gyűlölt fiatal feleséghez.
Vajon hogy alakul ezek után Cynthia sorsa? Vár rá még az életben boldogság?
Mindent összevetve nem volt rossz könyv, bővelkedett meglepő fordulatokban is. Azt hittem, hogy jobban Egyiptomról fog szólni, de ez a mesevilág csak kis kitérő volt a történetben. Ami nagyon idegesített az Cynthia bárgyú, szerelmes apja és a gazdagságot hajszoló ostoba felesége.
Végszóként még annyit, hogy azt hiszem, inkább maradok a kriminél :)
10/7

1 megjegyzés:

F. írta...

Szia!
Örülök, hogy valaki más is olvas Claire Kenneth könyveket, nem csak én. Édesanyámnak mind megvan, így én is korán olvastam őket. (Bár a blogomon még kevésről írtam. www.olvasnijo.blogger.hu)
Szép napot!
F.