2010. április 12., hétfő

Danielle Steel: Derült égből

Alexandra Parker sikeres és elégedett élete abban a pillanatban összeomlik, mikor orvosa közli vele a szörnyű tényt: mellrákja van. A műtét után Alex férje máshol keresi a boldogságot. Nem áll beteg felesége mellé, inkább felrúgja házasságát, hogy a dekoratív és fiatal Daphne-vel éljen. De hogyan vészeli át Alex ezt az egész szörnyűséget? Egyedül maradt, de kislánya miatt is erősnek kell lennie. És vajon a tékozló férj megbánja-e tetteit? Kit választ? A családot vagy a szeretőt?
Nagyon megható könyv a szeretetről, szerelemről, igaz barátokról és a megbocsátás fontosságáról. Nekem nagyon tetszett, szerintem D.S. egyik legjobban sikerült könyve. Már másodszor olvastam, és ajánlom mindenkinek!
10/9

1 megjegyzés:

Melinda írta...

Köszi, én már olvastam, hasonlóan érzek én is a könyvvel kapcsolatosan...:)