2010. február 20., szombat

Nora Roberts: Tünékeny szerelem

A címe alapján romantikusnak gondoltam volna, ehelyett, egy izgalmas krimit kaptam. Grace a híres krimi író meglátogajta nővérét Kathyt Washingtonban. A nő eléggé maga alatt van, válása épp zajlik, kisfiát sem látta hónapok óta. Grace szomorúan tapasztalja, hogy testvére egy lepukkant környéken lakik, elég szegényes körülmények között. Kathy azt is bevallja, hogy a tanítás mellett szextelefon szolgáltatással tartja fenn magát. Grace mindenben a nővére ellentéte: nyílt természetű, barátkozós. Rögtön összeismerkedik a szomszédban lakó jóképű nyomozóval, Eddel. Egy este szörnyű tragédiára érkezik haza: nővérét megerőszakolták és megfojtották. Az ügyet Ed kapja meg, aki hamarosan azzal szembesül, hogy sorozatgyilkossal van dolguk. A szálak a Fantasy Incorporated nevű céghez vezetnek, akik szextelefonos szolgáltatásokat nyújtanak. A gyilkos a telefonos nőkre veti ki hálóját. Mivel Grace nem kapcsolódhat a nyomozásba, úgy dönt, hogy csalinak használva magát, leleplezi a gyilkost. Időközben egyre mélyebb érzelmek alakulnak ki közte és Ed között.
Nekem tetszett a könyv, mert izgalmas volt, ráadásul sokszor a gyilkos gondolataiba is bepillantást nyertünk. Végig tanúi lehettünk a nyomozásnak, ahogy lépésről-lépésre tárul fel a sorozatgyilkos személye. Nekem az ilyen könyvek tetszenek Robertstől, mert nem szimpla szerelmes regény.
10/9

2 megjegyzés:

Melinda írta...

Örülök, hogy tetszett!:) Nora Roberts-ben eddig még én sem csalódtam...legalábbis eddig még nem...:)

Anheszenamon írta...

Nekem már volt olyan N.R könyv, amit le kellett tennem, annyira nem tetszett. De nem ez a jellemző.