2009. november 4., szerda

Maeve Binchy: Galagonyaerdő

Újabb könyv, amit nem tudtam elolvasni. Miután olvastam Binchytől a Ház a Tara Roadon című regényt, alig vártam, hogy újabb történetével ismerkedhessek meg. Hát nagy csalódás volt. Mindegyik fejezet más emberről szól. Már ez is zavart, ugyanis 5-6 fejezet után már nem tudtam ki kicsoda. Egyetlen közös pont volt az életükben: Rossmore és a Szent Anna forrás. A falucska lakói ugyanis varázserőt tulajdonítanak a helynek. Ide özönlenek a hívők, hogy könyörögjenek Szent Annához: gyógyulásért, szerelemért... És ide akarnak utat építeni a hatóságok. Csakhogy ezt a lakosok nem engedhetik. Ennyi derült ki a regényből, holott majdnem a feléig elolvastam. Egy-két történet érdekes volt, de igazából mégsem kötött le. Az nem jelent jót, ha az olvasó alig várja, hogy a könyv végére érjen. És annyi jó könyv van, nem érdemes olyanra pazarolni az időt, ami nem okoz szórakozást, élvezetet.

10/3

Nincsenek megjegyzések: