2009. január 13., kedd

Fejős Éva: Hotel Bali

Nagy várakozással álltam neki a könyv olvasásának, mivel -bevallom töredelmesen- nekem az első könyve, a Bangkok, tranzit egyáltalán nem nyerte el a tetszésemet. Épp karácsonyi barátlátogatóban voltunk, mikor megpillantottam a könyvet. El is kértem azonnal.
A történet négy barátnőről szól, akik érettségi után pánik szerűen menekültek a világ különböző pontjaira. Jó darabig csak homályosan körvonalazódik, hogy mi ennek az oka.

Gabi Spanyolországban kezd új életet nagybátyjáéknál, ahol aztán a tehetséges teniszező unokaöccse menedzsere lesz. Szilvi Olaszországban él, regényírással és könyvkritikákkal foglalkozik. Dóra pedig egészen Bali szigetéig menekül, ahol egy gyönyörű szállodát vezet. Itt jegyzem meg, nagyon tetszett Dóra környezetének leírása, az indonéz világ leírása. Egyedül Judit nem megy sehová. Gyerekei lesznek, és egy nem működő kapcsolatban lézeng. A lányok megígérték egymásnak, hogy pontosan 17 év múlva újra találkoznak az iskola parkjában. Az idő elérkezett. Vajon mindenki elmegy a találkozóra? Megtudjuk, kiben milyen érzelmek munkálkodnak, kinek hogyan alakult az élete. És persze fény derül a tragédiába torkolló buli részleteire is. Aki egyszerű romantikus regényre számít, az tévedni fog. Hamarosan érdekes fordulattal találjuk szembe magunkat.

Mindent összefoglalva, nekem nagyon tetszett Fejős Éva második könyve. Szerintem még el fogom olvasni a jövőben. A szereplők érdekes karakterek, mind különböző emberek. Barátság, szerelem, halál, csalódás, honvágy, vágyakozás, és mardosó bűntudat egyetlen regényben. Merem ajánlani mindenkinek,aki könnyed kikapcsolódásra vágyik.

10/10

Nincsenek megjegyzések: