2008. december 2., kedd

Marian Keyes: Görögdinnye

Nem ez az első könyv,amit Marian Keyestől olvastam. (Szusi kezdőknek) Szerencsére ismét nem okozott csalódást,és kb. a közepétől le sem bírtam tenni,annyira kíváncsi voltam rá,hogy mi fog történni a hősnővel. A történet ott kezdődik,hogy megszületik Claire kisbabája,egy gyönyörű kislány. Csakhogy a nőt még aznap elhagyja férje, akivel eddig tökéletesnek tűnt a boldogsága. Ráadásul James egy másik nő miatt lép le és ezt meg is mondja a feleségének. Claire teljesen összetör,és úgy határoz,hogy hazaköltözik szüleihez Londonból Dublinba. Visszaemlékezéseiből megtudhatjuk hogyan ismerkedett meg Jamesszel,akiről sokáig azt képzelte,ő az igazi. Látjuk a házasságukat Claire szemszögéből,és bemutat néhány közös barátot is. Aztán megismerjük a nő testvéreit,akik még otthon laknak a szülői házban,és egyik problémásabb mint a másik. Ahogy telik az idő Claire szép lassan talpra áll, lefogy és megismerkedik egy őrült jóképű férfivel is,aki minden pillanatban érezteti vele,mennyire gyönyörű. Pont erre van szüksége a megtiport önbizalom miatt. Csakhogy túl szép és jó lenne,ha így érne véget a történet: betoppan ugyanis James,akinek időközben véget ért a házasságtörő kapcsolata. Jön a nagy dilemma: vajon kibékül vele Claire? Én végig azon szurkoltam,jaj csak nehogy! Hiszen ott van az új kapcsolat, a gyönyörű,férfias Adam személyében. Megtudhatjátok hogy dönt ez a szertelen nő,ha elolvassátok a könyvet. Nekem nagyon tetszett, néhol megdöbbentő volt a szöveg és nagyon vicces. Tökéletes kikapcsolódás ezeken a téli estéken!
10/10

Nincsenek megjegyzések: