2008. október 13., hétfő

Dean R. Koontz: Az ősellenség

Mielőtt valaki elcsodálkozna azon,hogy én háromnaponta kivégzek egy könyvet, annak gyorsan leszögezem: ezt a könyvet is évekkel ezelőtt olvastam. Amikre emlékszem, próbálom ide feltenni a blogba. Hátha segítséget nyújthat másoknak is.
Dean R. Koonztól több könyvet olvastam. Mondhatom, hogy műveinek több mint felét ismerem. Vannak nagyon jó, letehetetlen könyvei és kevésbé maradandók. Ez pont egy ilyen. Nagyon jól indul, titokzatos, félelmetes, aztán jött a csalódás. Legalábbis nekem. Aki szereti a képtelen és fiktív történeteket, annak biztosan tetszeni fog. Összeségében nem volt rossz, csak a jó kezdés után másra számítottam. Na, de lássuk miről is szól a könyv:
Fiatal orvosnő egy hegyi üdülőhelyen nyit rendelőt. Ha jól emlékszem a történetre, a húgával együtt érkeznek meg a kihalt településre. Mindenütt néma csend honol, sehol egy lélek. Nem elég, hogy már az érkezésük elején egy halottat találnak, úgy érzik, valaki, vagy valami figyeli őket. Egyre több lesz a halott, és a megyei seriffel közösen nyomozásba kezdenek a titokzatos Gonosz után. Egyre több szörnyűség történik, amelyeknek okáról csak egyetlen ember tud: egy régész, aki könyvet ír a történelem rejtélyes tömeges eltűnéseiről. Kit, vagy mit takar az ősellenség? Ki ő? Meg lehet állítani?

Mindent egybevetve én 10/7-et adok!

2 megjegyzés:

Szilvia írta...

Én is olvastam ezt a könyvet, nekem tetszett, szinte mindegyik Dean R. Koontz könyvet kiolvastam már, most például a Mr. Murder-be kezdtem bele, úgy érzem marad a szint, amit Koontz mindig hoz:)
Amúgy sok könyv megtetszett amit felraktál, fel is írtam jó néhányat közülük és körül is nézek majd a könyvesboltokban:)
Nagyon köszönöm őket!
További jó olvasást:P

Szinergia írta...

Nekem is nagyon tetszett a könyv, könyvtárból vettem ki és úgy olvastam, azonban sajnos mostanra nyomtalanul eltűnt. A legjobb barátnőmmel már vagy 4-5 éve keressük könyvesboltokban, antikváriumokban, de hiába. :/ Tudom nem itt kéne hirdetnem, de akinek nem kell, és el akarja adni, ezt a könyvet, attól szívesen megvenném. :)