2008. október 10., péntek

Annie Hawes: Extra szűz

Mivel azt ígértem,hogy nemcsak a jó könyvekről számolok be,hosszas gondolkodás után úgy döntöttem,megírom az élményeimet erről a könyvről is. Sajnos nem tudtam elolvasni. Egy nagyon jó, tipikus nyári olvasmányra számítottam,mikor kikölcsönöztem a könyvtárból. De csalódnom kellett. A történet egyszerűen nem tudott lekötni. Semmi nem történt benne, unalmasak voltak a karakterek,és 60 oldal után is képtelen voltam megjegyezni,hogy ki kicsoda és kinek a kije?! Így hát félbehagytam.
A történet röviden: két angol lány nyaralni megy Olaszország egyik kis tengerparti településére,végül beállnak segédkertésznek. Egy maradi faluba csöppennek,ahol az emberek egytől-egyig furcsán viselkednek,előítéletekkel vannak az idegenek iránt. Ennyi. Tovább nem jutottam.

El akartam olvasni az írónő másik magyarul megjelent könyvét,a Szerelem az olajfák között,de ezek után fenntartásaim vannak.
Ritkán hagyok abba könyvet,ha mégis,akkor tényleg oka van. Mint most is...


10/2

Nincsenek megjegyzések: