2008. szeptember 3., szerda

Stephen King: Tóparti kísértetek

Michael Noonan egy amerikai író,aki feleségével Joval, boldog házasságban él. Egészen addig míg egy nyári napon Jo minden előzmény nélkül agyvérzést kap. A férfi innentől fogva képtelen az írásra. Néhány kézirata még van tartalékban, ezeket kezdi felélni. Kiadója mit sem tud az ő lelki, írói válságáról. Aztán elkezdik rémálmok gyötörni, amik egytől egyig mind a tóparti nyaralójukban játszódnak. A Nevető Sarában,mert így hívják a századfordulón épített házat. Régen egy fekete bőrű blues énekesnő birtokában volt, aki családjával hirtelen eltűnt. Senki nem tud róluk semmit. Michel felesége halála után néhány évvel úgy dönt, hogy a nyaralóba költözik, abban bízva,hogy rájön az álmok jelentésére és visszatér írói ihlete is. Ezzel a lépéssel azonban felfordul az élete. Nem árulok el nagy titkot,ha azt mondom, itt jön a rémtörténet java. Olvassátok el, és minden kiderül: mi lett Sarával, milyen titkokra jött rá Jo.
Érdekes hatással volt rám ez a könyv. Az eleje tetszett,aztán egyszer csak leült a történet. Legalábbis számomra. Félretettem egy-két hétig,majd folytattam. Aztán ahogy a vége felé közeledtem egyre inkább pörögtek az események. Ez volt az első regény amit Kingtől olvastam,de biztos vagyok benne, hogy nem az utolsó. Amit negatívumként említenék meg,hogy számomra elég sok volt benne a képtelen elem. De attól még ütős, izgalmas olvasmány.

10/8

1 megjegyzés:

Anastácio Soberbo írta...

Hello, I like this blog.
Sorry not write more, but my English is not good.
A hug from Portugal