2008. szeptember 3., szerda

James Herbert: Sötét titkok háza

Névnapomra kértem ezt a könyvet. Szeretem az izgalmakat,mikor a könyv letehetetlen. Nyaralásra is magammal vittem és olvastam mindenhol: a kocsiban, a strandon, az ágyban. Mert tényleg letehetetlen!
A hátborzongató történet egy kikötőfaluban, Hollow Bayben játszódik. A hatalmas,félelmetes sötét ház neve Crickley Hall. Sötét titkokat őriz,amiről mindenféle mendemondák keringenek. Sok évvel ezelőtt hatalmas árvíz pusztított a faluban. A ház akkor árvaházként funkcionált, ahol a 12 kis árva és nevelőjük lelte halálát. Ebbe az ódon házba költözik be a Caleigh család. Megbékélni és felejteni érkeznek ide. Egy éve ugyanis eltűnt a házaspár kisfia. Eve, az anya nem tudja feldolgozni egyetlen fia elvesztését. Elaludt a parkban egy padon,amíg a kisfiú játszott és mire felébredt, a gyereknek nyoma veszett.
A házaspárnak van két lánygyermeke,velük is megismerkedünk.
Alig hogy beköltöznek az ódon falak közé, furcsa és egyben félelmetes dolgok történnek. Reggelre rendszerint hatalmas víztócsák keletkeznek a lépcsőházban, kinyílik a bezárt pinceajtó, furcsa zajok lengik be a házat. De az igazi borzalom csak ezután kezdődik....

Vélemény: 10/9 de csak azért mert néha képtelen történések vannak a könyvben.

1 megjegyzés:

Kitti írta...

Ez a könyv egy merő unalom! Imádok olvasni, rengeteg könyvet olvastam életemben, műfajra való tekintet nélkül. A favourit azonban a misztikum! Horror, thriller és az egyéb szinonímák. Szenvedtem ezzel a könyvvel! Az utolsó kb. 80 oldalt átpörgettem, annyira nem érdekelt, de ha már odáig átrágtam magam... Ízlések és pofonok! Nekem 10/2 (A helyszín és a műfaj miatt)